PDA

View Full Version : Codename: Panzers Bloodpatch [German version]

*SaSa*
07-13-2004, 11:00 AM
hi guys,
i'm looking for a bloodpatch for the german vers. of this great game.
because in the german vers. are the townnames and some other things baaaaaaaaaaad. :graymad:
plz help me!!!
thx yours *SaSa*

and big big big sry for my bad english!!!

coi
07-14-2004, 08:58 AM
na ich denke ma das ich hier auch mal auf deutsch antworten kann :P
aber ich weiss garnicht was du hast ... hab auch die deutsche version von dem game aber da ist es blutig noch blutiger währe unrealistisch ... und was meinst du damit das die stadt namen alle blöde seien ??? .. naja habs noch nicht wirklich gespielt nur ma reingeschnuppert .. daher ist mir in diesem sinne noch nichts aufgefallen

naja das keine hakenkreutze und solche sachen gezeigt werden ist ja schon fast selbstvertändlich :P die entwikler wollen ja nicht das das game in deutschland verboten wird :P

*SaSa*
07-14-2004, 12:01 PM
nein, hakenkreuze sind mir net so wichtig und blut gibts da auch genug.
mich stört z.b. bei den einsatzbesprechungen, dass wenn da ein stadtname gesprochen werden soll immer ein -piep- kommt und sowas....

coi
07-14-2004, 07:34 PM
stimt hast recht das echt blöde ... aber ich glaub kaum das sich jemand dafür die mühe macht und ein patch bastelt .. da kannste nur auf die ofiziele seite hoffen das evt. die einen patch in dieser richtung raus bringen .. abgesehen davon gibt es ja leider noch viele bugs im spiel die ja noch gifixt werden wollen :P .. vielleicht haste ja glück

mfg coi

Inquisitor
07-15-2004, 08:56 AM
To both of you!!!

This site only use the English language when posting, If you want to use a different language then do it only in the Private Message service

Thank you

coi
07-15-2004, 09:15 AM
okay i do it next time :P

*SaSa*
07-15-2004, 09:34 AM
ok, i'll use english!
bu does anybody know where i can find a patch, that the townnames are the original????

madmax_666
07-19-2004, 02:57 PM
just change the loading order of the .pak files in the panzers.ini so that panzer.pak is loaded before panzers_de.pak.
then you have original polish flag, churches can be destroyed and the rest should work too.

IkAruZ40k
07-21-2004, 08:30 PM
THX it works... :dance2: (Original flags & able to destroy churches...)
But in the briefings:contract: are the town-names still renamed and there is (still) a *peep-tone* when the original names are coming up... :cries:

SI110
07-21-2004, 11:10 PM
Will German version run in English? Thanks.